Výšková pracoviště

PROČ BYCHOM MĚLI OBČAS U PRÁCE STÁT?


Příležitostné stání u pracovního stolu totiž pomůže snížit bolest zad a krční páteře.
Zlepší se také držení těla i krevní oběh v těle, tak proč to nezkusit?
I malá změna při aktivním sezení u stolu pomůže celkově dobrému pocitu.

Tipy proti únavě při dlouhém sezení

  • Postav se, když to jde. Využij výškově stavitelný stůl nebo jiné pracovní místo.
  • Doporučujeme stát 10-15 minut z každé odpracované hodiny nebo při každém tvém telefonátu.
  • Seď pokaždé trošku jinak – zkus měnit způsob sezení.
  • Dávej si pauzy – pracuješ kvalitněji, pokud si odpočinutý a šťastný. Dáš tak svému mozku šanci si odpočinout.
  • Pořiď si kvalitní telefonní sluchátka na virtuální meetingy nebo Skype telefonáty.
  • Občas používej myš svojí „druhou“ rukou – zvykneš si na to překvapivě rychle.
  • Využívej otáčivé židle během schůzek, změň pozice sezení nebo klidně zaveď schůzky ve stoje – jsou velmi efektivní.
  • Projdi se za kolegy v druhé části kanceláře – nespoléhej pouze na maily a mobil.
  • Zajdi si na kafe do druhé části budovy.
  • Používej „tichou část kanceláře“, pokud se potřebuješ soustředit.
  • Jdi se protáhnout, klidně si zacvič na gymnastickém balónu, balanční desce.
  • Zkontroluj si nastavení obrazovky, pracovní židle – špatné nastavení vede k časté bolesti hlavy, krční páteře.
  • Stojí za to mít také správné dioptrie či zvětšené písmo.

Nabídku výškově stavitelných stolů najdete zde.

Inspirace - výšková pracoviště